niedziela, 8 listopada 2009

Wywiad:)

Hejka:) 
Troszkę zaniedbałam bloga, ale teraz postaram się pisać notki codziennie:)
Zaczęłam prowadzić wywiady :) Jeżeli chcecie abym przeprowadziła z wami wywiad napiszcie w mojej KG na stardoll:)


Oto wywiad z biszkoptt



1. Jak na cb mówią.?
Biszkoptt...
albo po prostu Tuśka . xd

2. Twoje hobby...
fotografia..
i bycie modelką. ;)

3.Od kogo lub od czego dowiedziałaś się o stardoll.?
chodziłam po internecie. ;)
4. Ile masz lat.?
16 . xd  
5. Na stardoll jest teraz kryzys, czy myślisz nad odejściem.?
myślę ale mam tu dużo przyjaciół..
6. Ile czasu spędzasz na stardoll.?
cały wolny czas..
zamiast się uczyć to siedzę tu. xd

7. Lubisz szkołę.?
nie. ;p  
8. Podoba Ci się twoja MeDoll.?
jasne . ;d
po to ją mam . xdd
 
9. Masz bloga.? Jak tak to podaj adres:)
nie..  
10. Gdybyś mogła co byś zmieniła na stardoll.? 
oddała bym ale 5 st dziennie..
dała bym więcej ciuchów na nie ss i darmówek..
zrobiła bym wszystko taniej nawet płacenie za ss. ;)
i gadać by długo. xd 


Myślę że podobał wam się ten wywiad:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

fajnych komentarzy^^