piątek, 9 października 2009

Hejka^^
Sorrki, że nie pisałam ale wiecie dużo nauki:(
A dzisiaj to jestem szczególnie wkurzona na kolegów z klasy...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Normalnie ich NIE NAWIEDZIE!!!!!!!!!!!!!!!!
No to tak opowiem wam trochę.......
Znalazłyśmy piłkę na boisku szkolnym i oni nam ją potem zabrali;/ Byłyśmy mega wkurzone.........
Potem chciałyśmy im ją odebrać ale.Zaczęli nas oblewać tymbarkiem(włosy całkowicie posklejane) i bili nas bidonami po rękach i teraz mamy siniole;//// Ale jednak dali nam tą piłkę:) Oczywiście my ich też ich pobiłyśmy.... cytuje Patryka"Ał moja noga moja noga.!" i Krystiana " walnęła mnie w piszczel.! boli......."
************************************************************************************


Dzisiaj do SP weszły nowe HB:) Tym razem są to majtki.?
daje screena:



2 komentarze:

  1. ale do czego.? Do tych HB.? Mnie sie one bardzo podobają^^ czy do naszych głupich kolegów.? Do nich owszem mam coś.........

    OdpowiedzUsuń

fajnych komentarzy^^